söndag 10 maj 2009

Ellinoreloviehelg:*
Hela helgen har spenderats med Ellinore o folk
Toppen helg kan jag ta o påpeka redan nu!

FREDAG :
Jag o Ellinore drog ner till donken o köpte glass,
det har tydligen kommit in en ny glass med maräng o ngn choklad&banan sås till
så vi köpte en vanlig glass med topping först o sen såg vi hur den där maräng glassen såg ut o ångra oss direkt.
Så vi satt ute vid stenbron o sen köpte vi en till glass.
hihi , man kan inte alltid snåla med pengarna (a)
efter det drog vi till Vff där P95:orna hade match, o kollade.
Där träffade vi även Hanna&Israa o vi snackade med dom
efter ett tag drog dom hem o jag&Ella satt kvar
efter det drog vi hem till mig o packade o sen hem till Hising
Hising&Rasmus schyssade oss till Rasmus
o Rasmus e typ , dirty ritch elr ngt ? ;)
aja , så fort vi kom dit kom ju hans hund fram o tog mina extra tights o sprang iväg med dom.
ahdu , lyckad hund . Men hur söt som helst :*
Efter det blev det att se 2 filmer& Hey Baberiba vid våningen under första våningen ,
även känd som källare.
Ngn gång under natten drog vi även ut med täcka&filtar ut o hoppa studsmatta
kallt kan jag ta o påpeka :)
pussar;*

LÖRDAG:
jag vaknade först o jag satt med mobilen för det va segt.
Efter ett bra tag vaknade Ella så vi drog ut o stekte o hoppa studsmatta
Ngn timma senare vakna även Rasmus, o inomtid även Hising
Resten utav dagen gick åt att dom spelade Fifa & jag o Ellinore va ute.
Fast vi tre drog jag hem o jag&mamma drog ner till stan o käka Thai-food eftersom syster&pappa hade dragit till gbg för klassresa
riktigt gott kan jag ta o tillägga!
Ngn timma senare va vi hemma igen o då satt jag bara vid datorn
Senare på kvällen blev det att titta på Stolthet och Fördom med mamma
riktigt bra film, en riktig snyftare tycker jag.
Innan filmen hade nått sitt slut hade mamma redan hunnit somna
så efter att filmen va slut fick jag kolla på Wuthering Heights själv
den va oxå riktigt bra, men jag tyckte faktist att boken va bättre!
sen blev det att äntligen få blunda o vila ut.
Har längtat så himla rejält efter det!
pussar;*

SÖNDAG:
Vaknade väldigt sent pågrund utav sömnbrist från föregående dagar.
Ellinore hade tydligen suttit o spamat sms så jag tog en dusch o fixade mig.
klockan hade då redan hunnit blivit fyra men jag o Ellinore bestämde oss för ett fint häng iaf.
Vi möttes o så drog vi till Marieborg.
Emmy&Leo åkte förbi o dom stanna till där hos oss.
Leo drog o Emmy snackade med oss.
Efter ett tag drog Emmy o jag&Ellinore drog till 3t o köpte Geisha
åhh vad jag har saknat sån mumsig choklad!
Senare drog vi till ngn lekpark vid ngn bensinmack vid vattnet o käka upp den o snackade
efter ett tag drog vi o mötte Rasmus o så drog vi till pizzerian vid 3t o han köpte pizza.
Men jag va tvungen o dra hem såfort han fick pizzan eftersom mamma ringde.
pussar;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar