söndag 24 maj 2009

Första doppet
Cyklade tsm med Ella genom den stekheta middagssolen till Lysing
Jag va äntligen redo för mitt första topp!
Precis när jag tänkte gå i vattnet började det droppa
regn, solen hade redan hunnit gömma sig bakom molnen. typiskt.
men hur som helst hade jag lovat ellinore att jag skulle doppa mig
efter ngra kort blev det äntligen att hoppa i
uhh, helt kallt men efter ett tag lyckades jag sluta huttra
det va kallt, och jag va blöt. toppen
jag doppa mig ju inte bara en gång heller så jag kan ta o påpeka att jag e riktigt stolt
o det började även spöregna o på vägen hem såg vi ut som två idioter på två cyklar med handdukarna runt om oss
glömmer det aldrig
tack för en toppen dag Ella-pella
jag älskar dig
pussar

2 kommentarer:

  1. sjukt fin dag med dig hjärtat!
    helt oförglömligt (L)
    pusssssssssssss idiot
    (a) <3333333333333333333333333333333333333

    SvaraRadera
  2. wiiiiieeeh lövviih (LL'

    SvaraRadera