tisdag 27 januari 2009

Dagen har varit förjävligt underlig,
Som i skolan t. ex. Marino o Khalid o jag jobbade tsm under massa lektioner även fast det va lite sura kommentarer mellan mig o Marino under gympan men det är inte så konstigt.
Annars har jag väl bara umgåtts med rätt så normala människor som jag älskar , NadjaEmmy&Ajlana;*
O så blev MorenCarlHising o maaaaassa fler skåpade utav Khalid o dom , haha så dumma :(! xd


Förövrigt så vet jag inte hur jag ska beskriva den, jag har gråtit väldigt mke men det va ju först.
Fick höra för mke skit o mitt hjärta klara inte av det så mina ögon svämmade över, det sved i både hjärta och själ, o mina vanligtvis oljiga ögon blev röda o sved. Hemsk upplevelse o det känns som att mitt hjärta slits ut varje gång någon påpekar något sånt , även fast det kanske inte alltid är sant.. Men sen blev allt bra igen , efter att jag snackat med personer o så. Fick ett sms oxå som gjorde så jag fick mitt leende tbx.
Bland alla tårara o svek döljer sig ett leende , ett glatt leende.
O älsk skrev hur fina saker som helst till mig på msn , jag höll på o dö just då.
Du betyder verkligen mest o jag älskar dig mer än någonting annat.
Men nu är jag trött o ska gå o lägga mig även fast klockan inte är så mke , för tårar tar verkligen kål på en.
Pusshej;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar