onsdag 7 januari 2009


Dagen har vart super! Först kom Ajlana o vi drog ner till stan, hon halka nästan haha. Så vi drog till donken, åt mumsig hamburgare o glass o drack cooooola : )! mumsigt men tjockt, men men , va ska man göra åt saken? sen så satt vi där o snackade ett bra tag, sen så kom Emmy oxå, o vi snackade ännu mer. Riktigt länge satt vi där, men det är bättre än att vara ute i kylan o frysa ! Sen så gick vi en sväng till Corner, fixade till oss lite. Men vet egentligen inte för vad.. O så drog vi hem till mig , där Ajlanas pappa kom o hämta henne:(! O jag o Emmy drog upp o satte oss vid datan, som vanligt. O när Ajlana loggade in på msn lite senare blev det att cama med henne, riktigt kul var det o vi garvade nästan för mke! Fick oxå skriva massssaaa saker på hennes arm, riktigt bra blev det om jag får säga det själv! (a) Sen så drog Emmy sig till baka vid halv 10:(! O jag blev ensam kvar. O nu ska jag sova för att orka gå upp imorn. Puss på en underbar dag o på mina två älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar