torsdag 22 januari 2009

Detta kanske inte är så många ord men det beskriver precis hur jag känner för dig,
Jag älskar Dig.
<3

har ingen bild på oss två tillsammans :'(
så det fick bli en collage bild på bilder jag har tagit, gjort om och redigerat.

men våra minnen finns alltid kvar,
vårt förflutna tillsammans,
våran nutid tillsammans
och även, vår framtid tillsammans.
Allting snurrar runt i mitt huvud, på ett bra sätt som får mig att le.
Du får mig att le. Du är underbar, vet du det? O du får en att känna sig så underbar med dig, även om man inte är det. Och det är det jag älskar med dig, ditt sätt att visa vad du känner, din personlighet. Du är bäst och jag älskar dig för mycket. Du betyder mycket för mig, mest utav alla. Mer än allt annat jag känner för någon, även fast det gått åt helvete alla andra gånger så är du fortfarande den mest betydelsefulla personen i mitt liv, den bästa. Mina ord räcker inte till för att beskriva mina känslor för dig, det här är bara en del utav allt jag känner för dig. Bara en liten del. Desutom så saknar jag dig otroligt mycket, har gått en vecka sen vi senast va. Då när allt blev bra igen, då när du visade mig hur speciell jag faktist är för dig. Och det är en otroligt lång tid att vara ifrån någon man älskar. Och nästa gång vi träffas tänker jag mysa med dig direkt! Inte vänta som vi brukar göra o ta det lungt. Bara för att jag saknar dig så otroligt mycket.
Puss på min bästaste älskling:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar