tisdag 6 januari 2009


Idag har det mest varit rätt så lugn dag, först vart det o läsa "Om jag kunde drömma". YES jag har kommit riktigt långt i den o har snart läst ut den! Riktigt bra är den, fast ångrar att jag såg filmen först. Menmen , det är typiska Irini-misstag jag gör här i livet! Sen blev det att Emmy kom hit o så cyklade vi med full fart (elr a nästan?) ända hem till hennes pappa ute i Pippikärr (stv?) (y) Jag tycker jag har blivit rätt så duktig på den hära cykel grejen, det går nästan inte en dag när jag är med Emmy utan att vi cyklar någon stans! Som sagt, vi cyklade ut till hennes pappa o så satt vi vid datan. Ovanligt? O det blev ju inte liiite mke garv, riktigt kul hade vi. Senare under kvällen så blev det att cykla hem! :( Men Emmy följde mig ända till Harrys, vilken gullig unge som följer en;* dock så vare ju inte nödvändigt ända dit men hon är ju som hon är. O det är precis därför jag älskar henne! Puss på dagen o kom ihåg emmy, att jag älskar dig otroligt mke! För mke till och med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar