onsdag 21 januari 2009

Dom här senaste tre dagarna har jag inte orkat lägga upp något här , eftersom inget intressant har hänt. För mitt liv är inte så värst intressant om jag ska vara ärlig, vilket ni säkert redan har märkt.. Det tråkigaste är väl att igår fick jag gå ifrån skolan och då slapp jag dom två sista lektionerna + grekiskan bara för att jag mådde dåligt. Och det blev att se på The Grind o Gone Baby Gone, fast Gone Baby Gone han jag inte se klart


O idag fick jag oxå skippa skolan , även fast jag mycket hellre är där än hemma eftersom där är det mycket roligare. Jadu, kanske inte låter så normalt att tycka så men det är faktist sant! Eftersom jag va sjuk idag med o det känns som pesten! Om inte värre! Så jag har legat o myst i sängen med serveter o kollat på lite tråkiga saker på tv medans min värld snurrade pågrund utav förkyldningen. O så känns det som att mitt huvud snart kommer spräckas pågrund utav huvudvärken, o jag tror inte saken blir bättre utav att jag har suttit vid tv:n hela dagen o lite vid datan. Fast morgonen gick faktist åt att läsa bok o MTV, lite underligt faktist. Det är sånt jag brukar göra på kvällarna elr förmiddagarna faktist. Menmen , man förändras när man är sjuk. O nysa o hosta har jag verkligen fått nog utav. Det är nästan värre än alla näsdukar som har omringat mig. Kaaanske blir att se klart på Gone Baby Gone idag men det är inte säkert. Det brors på hur mycket mer snurr jag orkar med idag. O det gör ju verkligen inte saken bättre utav att folk loggar in hela tiden, det känns som att skärmen skakar o det är hemskt!


Ursäkta mitt inte så intressanta liv och mitt överdrivna klagande på hur jag mår som ni egentligen säkert inte bryr er om. Men som gengäld tänker jag faktist sitta o läsa igenom allt ni skriver när ni mår dåligt elr klagar elr något sånt, vad säg om det ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar