fredag 23 januari 2009

Sjuk.

Riktigt intressant liv har jag , ahjo jag vet. Idag har det vart en liten ledsam dag, bråka med två som betyder riktigt mke för mig, elr a det va väl mer bråk med den ena utav dom o så en till kille. Eftersom den ena idioten hade sagt massa till min älsk o då undrade min älsk varför JAG ljög , o jag blev ju självklart riktigt ledsen o vi bråkade lite men sen blev vi sams men jag är fortfarande lite sur på han. Sen min bästa vän oxå pågrund utav det den dära killen hade sagt. O nu är min bästa vän lack på min älsk som är min kille o har lust att döda han fast ist borde hon va lack på killen som ljög ihop allt o vilja döda han precis som jag vill men tydligen inte. Hon säger att allt är min älsklings fel o att han aldrig säger ngt till ngn o massa. Vet inte vad jag ska göra o allt det är bara skit just nu. Så jag har ju gråtit rätt så mke idag. Men annars har det bara varit att kolla på tv o sitta vid datan. O nu ska jag kolla på Samantha Who så ses , får ju hoppas att det blir bättre, wish me luck! pusshej:*

___________________________

Don´t try to fake a smile just cause it fits you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar