lördag 17 januari 2009

Tess är fett söt tkr jag;*
auuu idag hare varit en rätt så chill dag,
fast dock så sov jag bara till 12 men det är rätt så bra med tanke på när jag brukar vakna på vardagar!
Efter nåra timmar började jag fixa mig o jag drog hem till Tess;*
Där va jag o myste med Coco Nellie nästan hela tiden o vi satt vid datorn.
Sen drog vi ut med Coco till Hemköp o träffa Louise.
Sen tillbaks hem till Tess där vi satt o snackade om lite allt möjligt o myste lite med Coco.
Sen drog vi ut igen för att hämta 2 st pizzor som dom hade beställt.
o sen tillbaks hem till Tess där vi snackade om ALLT .
Som tillexempel Tess kända replik (från och med nu är den känd iaf.) : Vill du hjälpa en snäll liten älg som aldrig har knullat?
HAHAH riktigt mke garv kan jag ta o påpeka :)!
O nu ligger Tess o sover o jag gör om lite bilder på henne.
O snart vid halv 10 blir det att dra hem .
Pusshej,
o tack för dagen;*
Länge sen vi va o det va riktigt kul<3!
<-- Coco Nellie;*

2 kommentarer: