torsdag 22 januari 2009


Min så kallade lyckade kväll gick åt att se på tv o lite data sittande lite då o då. Jag såg på Little Black Book , vilken enligt mig är väldigt bra. Men dock så gillar jag inte reality-grejen dom har på slutet. Blev lite ledsen där faktist, för jag har medlidande för folk. Även om det är påhittat, inte verkligt. Men nu ska jag sova för tydligen blir det att gå till skolan imorn, vilket jag faktist har saknat för förutom strömavbrottet så har det inte hänt något intressant här hemma. Även fast jag inte är trött men det lär jag nog bli efter några timmars läsande.


Förresten så fick en låt som va med på filmen,
när hon låg i Dereks badrum o sjöng o han kom hem, mig att tänka noga på vissa saker. Även om jag inte har några speciella elr stora problem med min älskling, förutom att vi inte är så ofta, så vet jag inte varför jag blev tårögd. Det va säkert för att det va fin text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar