torsdag 22 januari 2009

Typiska dagar som jag råkar sakna!

Grov hångel med Ajlanas gulliga hund som råkar vara en utav mina älsklingar:*
Dagen var lite dampig o spenderades hemma hos Ajlana efter nåra timmar på Donken. O desutom tyckte dom att jag va sur o tråkig, men det va för jag inte mådde så bra just då. Så jag låg på golvet o myste med hennes hund o kollade på tv, Bones & Top Model , så ni misstänker nog att det va på kvällen. Medans dom satt o skrev massa på msn till personer o låtsades va jag. Inget onormalt i det faktist, händer riktigt ofta.
<3!

Puss på våran helg:*
Vi hade det BÄST,
även fast vi hade tänkt oss att göra mycket mer o anorlundare från det vi gjorde just då men ändån. Dagen som spenderades med dig va helt klart BÄST!
Elr nej,
Bättre!
Puss på våra sova-över-helger,
även fast dom inte händer så ofta på grund utav mina idioter till föräldrar..
<3!


Riktigt länge sen kan jag faktist ta o påstå. I somras faktist.
Men dagen vart helt klart lyckad o är absolut värd att göras om:* Dagen spenderades med Emmy&Ellinore , två utav dom bästaste<3>
<3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar